6. Reklamace a její uplatnění

Reklamace výrobku:

V případě reklamace nám zašlete e-mail na naši adresu info@mystique-dummy.cz, kde uvedete Vaše jméno a telefonický kontakt, na kterém Vás zastihneme, číslo faktury, kód zboží, název zboží, stručný popis chyby a fotografii chyby.

Do 3 pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu. V případě, že nebude možné posoudit z fotografie a popisu oprávněnost reklamace, bude nutné zaslat reklamované zboží na adresu:

Miroslav Gacík - MYSTIQUE s.r.o.

Štefánikova čtvrť 534 /16

024 01 Kysucké Nové Mesto

email: info@mystique-dummy.cz

telefon: +421 41 4333 999, fax +421 41 4333 996, mobil +421 911 431 821

 

Vaše reklamace bude vyřízena ve lhůtě do 30 pracovních dnů.

V případě uznání oprávněnosti reklamace, náklady spojené s náhradou zboží a dopravou hradí prodávající. V opačném případě, tedy pokud reklamace bude posouzena jako neoprávněná, nese veškeré náklady, včetně přepravních, kupující. Výrobek zaslán na reklamaci musí být očištěn.

 

Odstoupení od kupní smlouvy:

Pro odstoupení od smlouvy v zákonem stanovené lhůtě se vztahuje:

Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Záměr odstoupit od smlouvy oznámí kupující prodávajícímu co nejdříve a to písemně emailem na info@mystique-dummy.cz nebo poštou na naši adresu spolu se zbožím (v originálním balení, nepoužívané a nepoškozené), originálem faktury a číslem účtu pro vrácení peněz. V případě nesplnění výše uvedených podmínek Vám zaniká právo na vrácení zboží a uhrazená částka za zboží Vám také nebude vrácena.

Za předpokladu splnění výše uvedených podmínek Vám bude uhrazená částka za zboží vrácena na Váš bankovní účet, jehož číslo nám budete muset do 14 dnů zaslat e-mailem na adresu info@mystique-dummy.cz

Zboží zašlete na adresu:

Miroslav Gacík - MYSTIQUE s.r.o.

Štefánikova čtvrť 534 /16

024 01 Kysucké Nové Mesto

email: info@mystique-dummy.cz

Zákaznický servis - telefon: +421 41 4333 999, fax +421 41 4333 996, mobil +421 911 431 821

Specifický zboží vyrobené na míru dle individuálních požadavků zákazníka není možné ve smyslu výše uvedeného vrátit!

 

                                                         Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy stáhnete tady

 

Reklamace poškozeného balíku

V případě doručení jakéhokoliv mechanicky poškozeného balíku, je třeba hned při přebírání provést následující kroky:


- Sepsat reklamační protokol s kurýrem, který Vám na místě potvrdí
- Potvrzenou reklamaci ze strany DPD poslat na naši emailovou adresu: info@mystique-dummy.cz  spolu s fotografiemi poškozeného balíku, popisem poškození a číslem balíku DPD.


V případě, že nebudou provedeny výše uvedené kroky, nemůžeme Vám garantovat uznání reklamace k Vaší spokojenosti.