Reklamační řád

Reklamace a její uplatnění

Reklamace výrobku:
V případě reklamace nám zašlete e-mail na naši adresu info@mystique-dummy.cz, kde uvedete Vaše jméno a telefonický kontakt, na kterém Vás zastihneme, číslo faktury, kód zboží, název zboží, stručný popis chyby a fotografii chyby.
V případě, že nebude možné posoudit z fotografie a popisu oprávněnost reklamace, bude nutné zaslat reklamované zboží na adresu:

Miroslav Gacík - MYSTIQUE s.r.o.
Kukučínova 4
024 01 Kysucké Nové Mesto
Slovenská republika
email: info@mystique-dummy.cz
telefon: +421 41 4333 999, fax +421 41 4333 996

Vaše reklamace bude vyřízena ve lhůtě do 30 dnů ode dne doručení reklamovaného zboží.
V případě uznání oprávněnosti reklamace, náklady spojené s náhradou zboží a dopravou hradí prodávající. V opačném případě, tedy pokud reklamace bude posouzena jako neoprávněná, nese veškeré náklady, včetně přepravních, kupující. Výrobek zaslán na reklamaci musí být očištěn.

Odstoupení od kupní smlouvy:
Pro odstoupení od smlouvy v zákonem stanovené lhůtě se vztahuje:
Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Záměr odstoupit od smlouvy oznámí kupující prodávajícímu co nejdříve a to písemně emailem na info@mystique-dummy.cz nebo poštou na naši adresu spolu se zbožím (v originálním balení, nepoužívané a nepoškozené), originálem faktury a číslem účtu pro vrácení peněz. V případě nesplnění výše uvedených podmínek Vám zaniká právo na vrácení zboží a uhrazená částka za zboží Vám také nebude vrácena.
Za předpokladu splnění výše uvedených podmínek Vám bude uhrazená částka za zboží vrácena na Váš bankovní účet, jehož číslo nám budete muset do 14 dnů zaslat e-mailem na adresu info@mystique-dummy.cz

Zboží zašlete na adresu:
Miroslav Gacík - MYSTIQUE s.r.o.
Kukučínova 4
024 01 Kysucké Nové Mesto
Slovenská republika
email: info@mystique-dummy.cz
Zákaznický servis - telefon: +421 41 4333 999, fax +421 41 4333 996,
Specifický zboží vyrobené na míru dle individuálních požadavků zákazníka není možné ve smyslu výše uvedeného vrátit!

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy stáhnete tady

Reklamace poškozeného balíkuV případě doručení jakéhokoliv mechanicky poškozeného balíku, je třeba hned při přebírání provést následující kroky: - Sepsat reklamační protokol s kurýrem, který Vám na místě potvrdí - Potvrzenou reklamaci ze strany DPD poslat na naši emailovou adresu: info@mystique-dummy.cz spolu s fotografiemi poškozeného balíku, popisem poškození a číslem balíku DPD.
V případě, že nebudou provedeny výše uvedené kroky, nemůžeme Vám garantovat uznání reklamace k Vaší spokojenosti.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies